Take me back into the arms I love

Need me like you did before

Touch me once again

And remember when

There was no one that you wanted more

帶我重回你那充滿愛的懷抱裡

就像從前做那樣 需要我在你身邊

在一次擁抱我

沒有人比我還想要得到你

Don’t go you know you will break my heart

She won’t love you like I will

I’m the one who’ll stay

When she walks away

And you know I’ll be standing here still

別丟下我 你知道你一離開就會讓我心碎

她不會像我一樣如此愛你

我是唯一會等你的人

當她選擇離開時

你知道的我會一直在這裡等待

I’ll be waiting for you

Here inside my heart

I’m the one who wants to love you more

You will see I can give you

Everything you need

Let me be the one to love you more

我會等你回到我身邊

在我內心深處

我就是那個想要更愛你一點的人

你會看到我為你付出的一切

一切你需要的東西

拜託讓我成為能夠多愛你一點的人

See me as if you never knew

Hold me so you can’t let go

Just believe in me

I will make you see

All the things that your heart needs to know

看著我 就像是你都一次見到我一樣

抱住我 因此你哪都不能去

拜託請你相信我

我會證明我所做的一切

你的內心將會明白所有事

I’ll be waiting for you

Here inside my heart

I’m the one who wants to love you more

You will see I can give you

Everything you need

Let me be the one to love you more

我會等你回到我身邊

在我內心深處

我就是那個想要更愛你一點的人

你會看到我為你付出的一切

一切你需要的東西

拜託讓我成為能夠多愛你一點的人

And some way all the love that we had can be saved

Whatever it takes we’ll find a way

我會用盡一切的方式保存我們的愛

無論要用什麼方式 我們都能找到解決的答案

believe in me

I will make you see

All the things that your heart needs to know

拜託請你相信我

我會證明我所做的一切

你的內心將會明白所有事

I’ll be waiting for you

Here inside my heart

I’m the one who wants to love you more

You will see I can give you

Everything you need

Let me be the one to love you more

我會等你回到我身邊

在我內心深處

我就是那個想要更愛你一點的人

你會看到我為你付出的一切

一切你需要的東西

拜託讓我成為能夠多愛你一點的人

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    堤緣花語陶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()